Lördag!


Har legat i sängen sen sist jag skrev ungefär.
Är så otroligt mega super duper uttråkad att jag dör.
Hade kunnat pluggat under tiden, men jag vill som sagt inte.
Pappa har dratt hit halva sitt jobb, samt grannen för att förtära alkolhol.
Och vuxna som dricker är ju det värsta som finns ..
Runt halv tre, tre började dessa människor att dricka så ni kan ju
tänka hur jobbigt en stackars tonåring som mig har det nu.
Det ligger salt på golvet, vin i soffan och det står oändligt mycket ölburkar överallt.
Får väl se hur lilla pappa mår imorgon, hehe.
Vill att Catja ska leta sig hit snart, så jag kan umgås med henne ett tag.
Kanske borde skriva min idrottsuppsats, men har ingen lust då jag ändå bara får
ett skit betyg i idrott ändå.
Vilket jäkla inlägg det blev med negativ ton, men det bjuder jag faktiskt på.


En happy bild på mig, tjooheeeej.

Kommentarer
Postat av: tina tina tina

snygg e du emelie

2010-04-18 @ 19:03:19
URL: http://macgowan.blogg.se/
Postat av: Postat av:

Hade också varit glad om jag fått eget hus..

2010-04-18 @ 19:54:25
Postat av: vicky

kom till mig, saknar dig!

2010-04-19 @ 15:40:29
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0