If we never meet again.


Märkte att det inte riktigt fungerade att blogga från mobilen.
Alltså blev det ett litet eko här i bloggen.
Och igår hade jag inte internet på min sida, så blev inget inlägg då heller.
Hade iallafall toppendagar ute på Orust med dom bästa.
Det blev kubbspel, kortspel, vin drickandes och oändligt mycket skratt.
Vi klappade även får, och shoppade kläder på torp.
Kan ju tillägga att vi åt nog mat/chips/godis för 100 personer, så nu spyr
man på allt som är ätbart känns det som.

Igår det blev det en liten tjejkväll hemma hos mig, och det kollades Talang.
Självklart tryckte man i sig massa chips fast man egentligen inte ville ha.
Idag har jag varit vuxen och varit iväg och handlat mat, samt blommor
som jag ska plantera i krukorna utanför. Köpte även frön som jag ska
vara duktig och så, så kommer det fram lite blommor senare. Vuxenpoäng.

Självklart var lilla systemis med, så det får bli några bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0