Hotellet.


Befinner mig i skolan med mina otroligt fina klass, hihi.
Håller på med hotellprojektet, och har precis gjort klart min
roomservice folder! Blir väl att jag ändrar lite smått senare.
Slutar kvart över elva idag, och det verkar som alla vill sitta kvar.
Känns lite onödigt att komma hit halv nio, sen dra hem kvart över elva.

Ska möta min lilla slavicky på Allum sen för att lämna in min mobil,
sen tvinga henne att välja ut kläder till mig som jag kan köpa.
Ikväll blir det nog en lugn hemma kväll då jag avstår från en idiot fest.


Dyra grejer ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling va fan, vi kan gå dit och slå honom tillsammans :) jag gillar det. VILL HA MED DIG OAVSETT! japp mobil inlämning blir det för min del med :D pappa blir överlycklig nu när jag äntligen ska göra det :D<3

2010-04-16 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0