Gomorron!


Klockan är tjugo över tio och jag har redan varit i stallet
och släppt ut hästar, samt fixat allt, kört Donna, promenad på hunden
och jag har också införskaffat mig ett solkort och även solat!
Det är inte illa pinkat måste jag säga, frågan är vad man ska göra
resten av dagen när man redan gjort det som skall göras.
Det verkar vara städdag i området idag, men jag orkar inte vara med
alla gamlingar/familjer och städa bort grus från vägen.
Låtsas att jag är jättesjuk eller något.

Frågan är vad man ska hitta på ikväll, jag tror jag har behov av
att hitta på något kul!


Snyggaste i världen!

Kommentarer
Postat av: vicky

men verkligen älskling! vi var så bruna :( jag saknar det!

2010-04-24 @ 16:57:14
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka underbart vackra tjejer ..

2010-04-26 @ 16:01:37
Postat av: Mamma

Vilka underbart vackra tjejer ..

2010-04-26 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0