En applåd för oss, tack!


Idag har jag faktiskt varit riktigt aktiv, eller ja ganska.
Skulle egentligen bara legat hemma idag, och varit hästfri.
Men istället stack jag till stallet med min fina mamma, hon
gick med hundarna och jag red på det arabiska pälsdjuret.
Satt ner i traven och kände hur min mage nästan gick sönder, just
för att man får grymt mycket muskler för dom som inte vet.
När jag kom hem hann jag inte mer än att byta om, för jag och
Tommie drog iväg för att springa en runda.
En stor applåd till oss, tack!
Dock ville min astma inte ge sig så jag sprang där och kunde
knappt andas, fick bara fram konstiga läten.

Nu har jag precis duschat och min plan är att göra något gott att
äta, och sen bege mig bort till gymmet och nej jag ska inte träna.
Utan jag ska införskaffa mig ett solkort inför balen, för jag vill inte se helt
genomskinlig ut den dagen. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0