Bolibompa.


Just nu befinner sig min kropp och jag i sängen, där vi pluggar.
Vi har som uppgift att kolla ett bolibompa avsnitt, och sen svara på frågor.
Och jag hatar verkligen barnprogram, men får väl plåga mig igenom denna
uppgift så läraren blir nöjd över lilla mig.
Funderar på att införskaffa mig makrofilter till kameran, så jag kan försöka
komma igång och knäppa lite närbilder.
Dock har jag inte så himla mycket cash just nu, så det kanske är en bra studentpresent?
Eller är det någon som vet billigt och bra filter till en Canon Eos 400D, hojta till!
Träffade äntligen min lilla Hanna idag, samt lilla Vickan.

Nej, bolibompa väntar på mig och jag får väl snällt ställa upp och kolla.


En söt bild på mina små flugor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0